Торговельний центр оновлює пул своїх брендів відкриттям магазину французської косметики «Yves Rocher» та фарм-маркету «Біла Ромашка».
Yves Rocher
Бренд косметики та парфумованих засобів з більше ніж 60-річною історією. Важливою рисою філософії компанії є підтримка екологічності у виробництві й навіть поза ним: бренд бере активну участь у проектах, спрямованих на покращення екології. Наприклад, Yves Rocher зобов’язався до кінця 2020 року висадити 100 мільйонів дерев по всьому світу. Тому, обираючи продукцію цього бренду, покупці не лише отримують якісну та натуральну косметику, але й піклуються про планету.
Біла Ромашка
Цей фармакологічний маркет – не звичайний представник мережі аптек, а масштабний фармацевтичний супермаркет, орієнтований на приємну атмосферу та комфортне здійснення покупок. Асортимент продукції «Білої Ромашки» налічує понад 10 000 позицій, серед яких: товари для здоров’я і краси, засоби догляду та гігієни, лікарські засоби, медтехніка. Окрім цього, покупці зможуть скористатися супутніми безкоштовними послугами: рекомендаціями професійних фармацевтів і консультантів лікувальної косметики.
Магазини відкриються у жовтні на першому поверсі ТЦ Gorodok Gallery.